Thursday, November 5, 2009

Bagaimana pilihan anda?

Hello...im back! hehe..dah lama dah aku xpost dalam blog aku ni...biasela aku terlalu buat-buat busy kebelakangan ni..hehe...haa....pasal tajuk post ni agak general kan..so aku norrow it down..kalau sape2 bace post ni taula detail pasal discussion tajuk post aku ni...sapa2 xbaca xdapek la nak menolong...hehe...so...its about mr.right or miss perfect bagi sapa2 yg mencari-cari lagi mcm aku nih..wakakaka....recently dalam Muka Buku aku adala kawan2 aku yang discussed pasal kenapa lelaki suka wanita yang berumur...bagi aku, aku memang suka wanita yang lebih tua dari aku (bukan tua krepot ok)..hehe...maksud aku dieorang ni realible, matuarity,ada stability dan yang paling penting judgement dieorg tu...hurmm...kalau wanita muda bagi aku mereka ni reckless sket..bole kate judgment dieorang a bit ikut emosi...hehe..itu pendapat akula...ada jugak spesis yang nampak macam setia pada lelaki, tetapi tidak....huhu...yang ni mmg patutla dielakkan...anyway kalau ade ape2 yang dishare/discuss/opinion ke sila tinggalkn di bahagian comment....adioss!

Gambar hiasan

2 comments:

  1. Perlu ke gmbar nigella lawson my favourite cook tu??? hahahaha..i tua ke muda eh? waahahhaaa...ala, above all despite of the similarities and indifferences, yg penting serasi and can compliment one another :)

    ReplyDelete
  2. hehe....she is my fav cook too..saje je letak pic tu...hehe

    ReplyDelete

 
/*google analytic code */