Monday, October 12, 2009

Konvo oh Konvo...

Haa...jenuhla kan...setiap entry mesti nak kene ade "oh..oh..oh.."tapi xpe...dah xde idea..so aku letak jela..becakap pasal Majlis Konvokesyen UiTM ke 71 ni aku pon x prepare ape-ape...ape yang aku harap adalah aku dapat jumpa kawan2 lama aku. Masing2 dah keje dah pon..time bile lg nak jumpa diorang kan..time nila...tapi konvo untuk kali aku agak sedihla...sebab hanya kedua ibu bapa aku je dapat datang tengok aku...dah xde lagi dah Ms.B...nak buat mcm mana...untuk kedua mak ayah aku...inilah hadiah terbaik yang boleh aku bagi setakat ni pada dieorang...sampai jgk hajat ayah aku nak tengaok anak die dapat degree...this is turning point untuk aku memulakan langkah aku...aku pon dah xnak dah pikir benda2 yang menyakitkan kepala otak aku ni...kepada kawan2 aku yang akan konvo pada kali ini aku ucapkan tahniah....xkire la kan korang dapat berapa cgpa berapa,itu bukan perkara pokok pada aku...yang penting kehidupan kita lebih bermakna dengan apa yang dah kita capai sekarang....so pagi tadi aku baru je nak settlekan convocation fee aku...baru nak pg bayar kan...nasib baik xramai orang...just a few minutes after aku kat kauter ade plak sorang awek ni nak buat benda yang sama dengan aku..bayar yuran konvo..bleh tahan jgk cute..terjeling2 tgk payment sheet aku...tgk gaya macam nak cakap something kat aku...aku tunggu2 xde plak..haha...perasan sendiri kot aku...okla...lain kali aku post benda lain plak....adios!!

4 comments:

  1. eyyyy,,perasan2...insyaallah Ms. P dtg...hahhahaaa

    ReplyDelete
  2. hehe....bwkla bunge2 klu dtg tuh..wahahaha

    ReplyDelete
  3. eleh...lelaki pun nak bunga2 ke???hhehehee...bagi kat i je la bunga..hhahahaa

    ReplyDelete
  4. patutnye org yg diraikan dpt bungala...kehkehkeh..

    ReplyDelete

 
/*google analytic code */