Wednesday, October 21, 2009

konvokesyen ke-71

Terlebih dahulu syukur kehadrat Ilahi sebab atas keizinan-Nya dapat aku menyempurnakan majlis konvoksyen aku. Aku juga sangat berterima kasih kepada kedua ibu bapa aku yang bersusah payah datang untuk tengok aku menerima ijazah..penat tu beb bapak aku drive dari N9..kuar pagi2 lagi..kalau ikutkan xnak aku konvo ni..tapi mengenangkan kedua orang tua aku so aku pegila jugak..nak kate ramai kawan2 aku konvo tak jugak..budak2 kelas aku adela beberapa bijik je...haha..dari awal2 lagi aku dh set dalam kepala aku ni yang aku nak balik cepat...malas nak tunggu2 bergambar sane sini..penat wooo....pastu kesian lagi mak ayah aku nak menunggu...no 726..itula nombor banduan aku...haaa...nombor giliran akula...paling aku benci,nak menunggu2 nih..dah abes sesi aku then bapak aku call kate die dah tempah untuk pakej bergambar plak..snap2..pegi makan kat seksyen 11 then both of my parent balik..to mak and ayah terima kasih diucapkan...this is for both of you..and wait for another success from me..ciao!

No comments:

Post a Comment

 
/*google analytic code */