Monday, October 5, 2009

Sabtu yang !@#$%$&*

**Pengsan..**

flashback 30 minit sebelum tu...
naik moto hepi-hepi nk pg open house..then tengah jalan dpt 'ubat'...menatang ape ntah yg buat flying kiss kat mulut aku then die tinggalkan something...aku pon ape lagi...dah macam kera sasau atas moto si Zahir tu..berenti jap..."klaka gile mulut ko..asal dol..(die gelakkan aku xhengat).."Aku rase macam nak lempang je si janggut ni siap gelak kan aku plak...nasib baik aku sakit...then dah cabut menatang tu dari mulut aku, terus head off rumah terbuka tu...sampai sana aku sempat makan satu menu then badan dah rase lain macam...muka dah bengkak gile,badan dah bintik-bintik...kepala dah high...si Zahir ni sibuk melantak lagi..15 minit pastu aku ajak si Zahir ni pegi klinik...die tengok aku lain macam terus blah...pastu...bammm! aku pengsan..sedar-sedar aku dh kt klinik...atas katil masuk air,kene injection, masuk oksigen...pergggh!! The unfortunate event nearly cost me $60 buck!...



kesian kan? -gambar hiasan

No comments:

Post a Comment

 
/*google analytic code */